Sjukling

Jag har blivit sjuk igen!
Så himla jobbigt, vill verkligen inte vara sjuk över påsk.
Men nu sitter jag här med huvudvärk och rinnande näsa...igen.
Kändes som det inte var längesedan jag blev frisk.

Hur som helst så har jag i alla fall varit på intervju för sommarjobb på telia idag!
Det gick väldigt bra och jag hoppas verkligen att jag får det.
Hur mycket jag än trivs med mina älskade jobbarkompisar på McDonalds så hade det varit så skönt att göra något annat.

Sedan har vi även varit och handlat inför påskfesten i helgen!
Imorn är det meet på Universeum men jag vet inte om jag kommer orka gå även om jag så sjukt gärna vill
Vill ju använda mitt årskort!

Måste bara visa upp den här söta saken som jag fick av Jesper
Som du kan ha när du saknar Maowmers.
Hur sjukt gulligt var inte det!!!!




Här är en bild på mig med från när vi var på Rockbaren förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback