****

Så på två dagar har jag sett hela första säsongen, på 22 avsnitt, av Pretty Little Liars!
Och jag älskar den. Ser fram emot att se andra säsongen imorn^^

Tråkigt nog att jag ska vara sjuk imorn på Alla hjärtans dag.
Jag hade verkligen sett fram emot att besöka äventyrsbadet i Mölndal.
Det blir säkert en mysig hemmadag med, med take away mat och film men ändå.

Nu är jag mer eller mindre feberfri. Hoppas verkligen att jag är frisk nog att jobba på fredag.
Har inte råd att förlora mer tider. Men som det känns nu så är jag verkligen påväg att bli frisk nu.


Lägger upp dom här två bilderna på mig och Viggo från i somras. Jag saknar honom så.
Alexndra hörde av sig för några dagar sedan och berättade att han är riktigt dålig nu :(
Jag är så orolig, måste hinna träffa honom innan det är försent.



Kommentarer
Postat av: QuQen

Är det en rex-katt ? :)

Sitter den fint på mobilen ? Tack !

Postat av: Lesthi

Älskar Pretty Little Liars jag med :D Såg också klart första säsongen på mycket kort tid, nu måste jag vänta varje vecka på nytt avsnitt och det är galet jobbigt för det slutar alltid så spännande xD

2012-02-14 @ 19:14:39
URL: http://lesthi.blogg.se/
Postat av: Nea

Två sötnosar! :)

2012-03-10 @ 14:31:02
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback