Mys med Gurra

Jag har haft min lillebror Gustav här på besök!
Mycket mysigt!
Igår följde han med mig från Borås och vi passade på att äta på Max och sedan tittade vi på filmen Easy A.
Idag var Lina här en snabbis och hämtade sin kamera och sen åkte Gurra och jag ner till Nordstan för att shoppa och äta. Gustav bjöd mig på Jensens. Så himla mysigt!

När vi skulle åka hem sen körde Gustav helt fel. Han tog sitt körkort för några veckor sedan och har aldrig riktigt kört inne i Gbg. Vi hamnade ute på hisingen och sen blev det ännu mer fel när vi kom tillbaka in till stan. Vi kom i alla fall hem tillslut.

Har inga bilder direkt men lägger upp en på mig från festen Vickan och jag hade här förra helgen!


Kommentarer
Postat av: soot

soot säger: alla vägar leder till hisingen

2012-02-10 @ 12:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback