Fredagen

Har haft fullt upp så det är därför det har varit så dåligt med uppdateringar.

Tänkte jag skulle skriva lite om Soots examen. Hoppas jag kan få upp lite bilder senare i veckan, just nu har jag inga.

Kvällen började fantastiskt bra. Hade alla mina fina vänner nära och jag var jättenöjd med min outfit.
Efter att Soot hade gått ner för trappan till tonerna av "Alla snubbar vill ju vara katt" (Soot lät oss vänner välja den låt som vi själva tyckte passa honom bäst och så fick jag maila in till de som hade hand om musiken så det var en surpirise för honom!) så gick jag och Vickan till baren och där träffade jag min gamla terapeut.

Flera av er vet att jag var oerhört nöjd med min terapeut och att jag under sessionerna hade svårt för att det bara skulle vara jag som var i fokus. Jag ville lära känna honom och kunna ställa frågor till honom på samma sätt som hn gjorde till mig.
Men hur som helst så blev jag jätteglad bara av att hn var där och att vi fick prata lite.
Efter ett tag bröt han samtalet och sa något i stil med att hn inte fick bli en verkligen personer för mig och jag vet att det är helt sant och rätt och så.
Men jag var aningen påverkad och det bara slog till. Allt som jag känt med begräsningen i relationen till terapeuten och allt så jag blev super ledsen. Verkligen superledsen. Jag och Vickan låste in oss på toaletten och jag bara grät och grät. Så himla onödigt.

Hur som helst så förstörde det här stora delar av kvällen och det slog lite fötterna av mig och fick mig ur balans. Ringde till och med mamma och grät haha.

Jag är i alla fall glad att Soot hade en fantastisk dag  och examen! Vi festade till klockan sex eller sju på morgonen och det var lagom kul att gå upp till jobbet dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback