Maskerad bal

Är hemma och pausar lite hos familjen i Borås!

Till helgen tar Soot examen! Hur awesome är inte det?
Så på fredagen blir det megafest!
Själva examensfesten kommer hållas på skolan och årets tema är maskerad bal!
Riktigt noce tema, lte synd att det var så nyss man var på fancy maskfest (nyår) men å andra sidan får man möjlighet att tänka ut ännu en outfit på temat!

Personligen känner jag ganska starkt för en svart satin korsett men har ingen aning om vad jag ska ha till!
Ska hem och kolla på kjolalternativ med Vix imorn efter jobbet! Kommer nog bli kul. Funderar på att gå all in med långa satin handskar och sånt. Vi får se!

Den här gången vill jag i alla fall ha en mask på pinne. Tycker att man får så ont i huvudet efter ett tag av bandet plus att jag får lätt panik av masker tyvärr när de trycker på näsan och sånt.

Här är några jag väljer mellan:



Maskerna kommer
här ifrån
Jag är mest sugen på den längst ner!

Hur som helst så kommer jag hålla i en förfest innan, tyvärr kommer inte Soot vara med eftersom han kommer vara på en sex timmar lång middag med sin klass! Men vi andra kommer nog kunna ha kul ändå!
Sedan blir det vidare tll skolan och det ser jag fram emot.

Förra året var det typ 20 tals tema med lite burleska inslag! Mycket trevligt, billiga drinkar och mycket snygga outfits! Hoppas folk lägger ner lika mycket tid i år på kläderna och att musiken kommer vara anpassat till temat. Hade varit väldigt tråkigt om de hade spelat massa radio hits vid den här tillställningen.

Jag är så stolt över Soot! Så duktig han har varit! Kommer säkert gråta när han går ner för trappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback