Idag

Sitter och tittar på bilder från förra påsk och valborg och då var det strålande sol och varmt.
Längtar efter värme och mys i slottskogen så mycket att jag dör lite just nu.

Här är en bild på mig och Maowmers idag innan när vi var ute en stund i trädgården.
Maowmers tycker det är så spännande att vara ute!


Lägger upp en tilden bild från förra påsk och Valborg! Hoppas det blir lika mysigt iår!

Går ju inte riktigt att inte sakna det håret när jag ser de där bilderna men jag är på det stora hela väldigt nöjd med att vara blond!

Kommentarer
Postat av: Vix

När jag ser på de här gamla bilderna så tycker jag nog att det blonda håret passar dig mer än det rosa. Det ger ett mer sofistikerat och moget uttryck samtidigt som det får dig att se ut som en söt liten prinsessa!

2012-03-25 @ 13:05:40
Postat av: Ank.

Supersnygg både då och nu! Får man fråga vilken hårfärg du använt? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback