Morgon!

Idag fick jag sovmorgon!
Så skönt att kunna ligga kvar i sängen till tio istället för att gå upp vid sex.
Jobbar några få timmar på McDonalds i eftermiddag men tänkte att jag ändå skulle komma upp någorlunda i tid så jag hinner göra lite saker.
Ska ner till Hemköp och småhandla lite frukost och känna på vädret, det är ju tyvärr inte alls lika varmt idag :(


Gillar den här bilden som
Patrik tog på mig hos Kim härom veckan!

Till helgen blir det inget synth Cave för min del, även om det är den sista så har jag väldigt dåligt med pengar just nu (jobbade ju bara 40 timmar i både januari och februari) men det blir ändå lite festande med de närmaste på fredagen.
På lördag åker jag till Borås för att träffa familjen och krama på mamma som kommer hem från Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback