This is me and this is who I am

Jag heter Cissi, eller egentligen heter ja ju Cecilia, men det är väldigt få personer som kallar mig detta, mamma å pappa ibland, å Mel oxå konstigt mog, brukar alltid säga att dom som känner mig vet att ja heter Cissi, det är dom som inte känner mig som tror att ja heter Cecilia men ja gillar att Mel säger Cecilia ibland, å Ammi oxå för dom sötnosarna känner mig oxå bäst nästan.

Minns en gång på konfan, det var lägret precis innan själva konfirmationen skulle äga rum och vi hade träffats hela året varje torsdag då en av mina konfaledare kallade mig Cecilia, det var inte kul, ja kände mig så inte-hemma-här, om inte ens min konfaledare lärt sig mitt namn lixom, Cissi är det ja lystrar till och förväntar mig att folk ska kalla mig efter ett år. men men. inte för att det gjorde något.

Ska jobba idag, det är tydligen nån hemskt fotbolls match pågång så ja får räkna med ingen rast, jobba över och full rulle, *suck* orkar inte alls ed det egentligen, men sen är dte här nio-dagar-på-raken-tiden över. jobbar bara på torsdag, lördag och söndag sen, känns så himla gött asså. kanske borde ta mig något att äta, vill itne äta på jobbet. är så sjukt trött på mcdonalds asså. tänker på dom som jobbat där i typ 3 år å fortfarande pallar äta maten varje gång. ja är trött efter ett år å då äter ja ändå sällan där å bara kyckling å sallad.

Dagnes outfit: vita hotpants, rosa t-shirt med tryck
dagens hår: halvt uppsatt
Dagens Smink: läppstift, puder, mascara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback