Tillbaka i Borås

hej vänner!
ja skojar inte när jag säger att jag va tröttast i världen idag på lektionen. Det gick ganska bra fram till lunch, visst ja va sjuuukt trött men det gick. Sen gick jag och Macke och åt thai buffe under lunchen Helt underbar va den och ja hann knycka åt mig sista biten av tofusushin. Åh det är så gott! Anyway, när vi kom tillbaka sen va det som ja inte kunde hålla ögonen öppna, hörde verkligen inte vad Karin sa och sista halvtimman alltså, jag sov, liksom nickade till hela tiden och drömmde massa konstiga saker! Pinsamast va ju att ja satt mitt framför Karin t.o.m så hon måste ju sett att ja höll på att somna hela tinde. Pinsamt värrre. Men det va det värt för ja hade en stört mysig natt!
Nu är jag i Borås idag och imorn


Imonr är det begravning. jag tänker på mycket på dig, och på hur jag ska fixa att gå på begravningen, då är allt över sen, då finns det inget att hänga sig kvar vid. då måste man fokusera på framtiden, då känns det som att det inte är lika accepterat att bryta ihop längre, även om jag mest bryter ihop inombords. Jag vet int ehur jag ska hantera mina känslor. Jag saknar dig så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback