...

Jag har haft en jättebra dag verkligen! Började dock med en rejäl försovning men ja hann ner i tid för att träffa Vixs klockan tolv på stan^^ Vi började med en låååång fika på Esspreso House, tycker verkligen om det fiket! Sen shoppade vi en del på rean, fanns fortfarande en hel del fina saker att köpa för en inte allt för dyr peng :P Dock betyder det att jag bara har 200 kr kvar att leva på tills studiebidraget. det känns mindre bra :( Men men. Skulle gärna visa bidler på de fina sakerna men ja glömde min kamerasladd i Jönköping så det får bli på måndag^^ Sen gick ja hem till Essas mormor för att träffa Essa (så klart) och Sibbe, så det blev en andra fika, dock på Tankt Grön, med massa mys och prat!

Väl hemma blev det en del Gossip Girl (där ja bla bevittnade hur elak Serina kan vara) och sedan har jag också laddat hem the stranger, tror den är jättebra, ska dock vänta med att se den till Gurra kommer hem, vill hels inte se på en så läskig film (om den nu är det) utan gurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback