Tina osv

Nu ska jag starx sticka till TIna, vi skulle egentligen koka lite dreads men dom demolterade i sitt kök just nu så det får bli en annan gång! Va väldigt länge sedan jag var hos Tina måste jag erkänna så det ska bli väldigt trevligt. sen får vi se vad som händer ikväll. Jag är egentligen sjukt pepp på gbg (säg mig när är jag inte det liksom? :P men tror inte det blir av, är rätt seg osv, hade dock vart gött och kolla in rean nu när ja ändå är i Borås och kan ta mig dit smidigt... Sen vill jag ju gärna köpa den där shojo stars tidningen som jag tydligen var med på bild i! Har letat överallt men den verkar ha slutat säljas på pressbyrån, kiosker och ica butiker. vet dock att den finns på sf så ett besök dit vore ju inte helt fel

En random bild från Tinas bdb då jag som sagt inte kan föra över mina egna bilder, men jag lovar, det kommer!


Visst är hon sååå söt?
Nej nu ska jag gå upp och tjata på pappa så vi kommer i väg någon gång!
Ha det bra så länge
:*

Kommentarer
Postat av: MEDIA-WHORE

Aaw, vad du är söt! Underbar dag snygging och gbg var mys:*

2009-01-18 @ 16:06:01
Postat av: Miaka

DU är söt :

Ja det va en jättemysig dag! Snart igen säger jag bara :

2009-01-18 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback