Pictur post

God morgon! Känner mig riktigt på topp idag! Det var härligt att vakna med en så klar-röd färg i hårbottnen. (tror dock att löshåret blev lite ljust. vi får se på det sen) Men haha hjälp va ja slitit på mitt hår nu

*Lördag: Köpte den där röda hårfärgen från schwartzkof
*Söndag: Färgar håret med den och blir missnöjd. Köpter en avfärnging som jag låter sita i en kvart (för att slita så lite som möjligt på håret)
*Måndag övertalar mamma att byta hennes röda färg mot min andra "dåliga" (hon ville hellre ha den dnyansen jag fick som jag inte ville ha)
Torsdag: Tonar håret med poppy red

Jag har föresten fått massa bilder från Kortebo från söta
Stina. Har valt ut runt en hundra bilder som jag ville spara^^ kommer posta några lite då och då här! Korteboåret var ett av de bästa i mitt liv!


Anyway här kommer några få bilder från meetet igår! Alla bilder är från Karino


Nils och Anni^^



Nils, Annie, Jesper och Evelina

Jag ser ju tyvärr helt retarded på den här lilla gruppbilden. men men så kan det vara!

Nu ska ja äta upp min frukost och sen fixa mig sne bär det av ner mot OAS!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hjälp, jag tar upp hela bilden! Haha, vem sa att svart fick en att se smalare ut? :P

2009-07-24 @ 12:15:04
Postat av: Stina

Visst var det härligt med bilder!! Gillar din nya layout på bloggen, super fint!! hoppas du har det hel najs!! Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback