Frukost

God morgon vänner!
Har vart uppe tidigt idag och grejat med jobbet, lyckades ju inte få in mitt önskeschema i tid och nu hade hanna typ redan gjort klart schemat så det känns lite struligt, får se vad ja får för tider i juli nu. grejen är inte den att ja blir förkrossad om ja inte får tidern ja önskat, ja har inget direkt inplanerat i juli, det är bara det att ja vill ha korta pass, ja mår ju så oerhört dåligt när ja jobbar långa pass på mcdonalds och ja blir så slut i hela kroppen och själen efteråt.

Har passat på att duscha med, åh va skönt det va efter en vecka i vildmarken (haha vildmark och vildmark, det är Charmys ord egentligen, Nyhem är ju i jättevildmark egentligen) bäst av allt va att min mage typ va helt platt nu på morgonen, den här vildmarksdieten med bara ett mål om dagen måste vara suverän. ska hålla på den tror ja :P

Åh ni anar inte hur snäll Gun är när ja kom hem hade ja fått en jättebra cleansing gel och enfuktighetskräm för ansiktet från M K. Har bestämt mig för vad jag ska göra med mitt hår med, hittade en assnygg nyans som heter red passion som är lite ljusare än den jag har nu^^ den såg jättesnygg ut på bilder med folk som använt den så det ska bli spännande att se hur det blir, mitt hår är ju en katastrof just nu :P Ska färga det hos Tilda sen.

Nu ska ja återgå till min frukost
Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback