Födelsedagsfirande och sånt

Håhå hur lyckas man vara i gb flera dagar och ändå komma hem med bara fem sex bilder. Ja ja, hellre några bilder än inga bilder alls, tog dessa under Kevins 18 års firande igår.


Här sitter Tony Kevin (som faktiskt tittar in i kameran tillskilland från de andra) och Mikael

Folk^^
Väldigt gott med tårta måste jag säga, Kevins mamma bakade flera under hela dagen, och vad som förvånade mig var att det liksom droppade in folk, hela dagen. I min umgängeskrets så spontanbesöker man inte varandra på någons födelesedag, utan att ens kolla vad personen gör, kommer man så gör man det för att man blir inbjuden. Så när K skrev på bdb att ...de som vill får komma upp... (längst ner på en bildtext, så där så att den nästan inte ens syntes) så trodde jag inte att det skulle komma folk, inte för att han inte har massa vänner, utan för att det i min krets inte skulle hända. Vad som mer förvånade mig var hur dyra fina och omsorgsfullt utvalada presenter han fick från sina vänner. Härligt när killar kan visa kärlek till sina vänner på det sättet med. Vad som mer va roligt var att flera av killarna som kom hade med sig sina laptops, och så satt dom där och spelade, eller så spelade dom på Kevins nya PS3, själv kände jag mig lite som i en annan värld, men njöt givetvis av umgänget ändå.

m
GAMERFACECS



Jag är så trött, så himla trött verkligen. Gick upp klockan sju igår och halv tio idag och har verkligen inte sovit ordentligt och så ska jag jobba nu om några timmar. Vet inte riktigt hur jag ska orka, men men, det är ju kvällspass så det borde inte vara så himla jobbigt, hoppas jag. Imorn blir det troligtvid gbg med Charmy och Vickan! Mys!







Kommentarer
Postat av: Nea.

Hahaha heter han Tony? Han är jättelik en kille jag känner som heter Tony. Läskigt.

Postat av: Nea.

Haha, världen är allt bra liten^^

2009-09-19 @ 16:08:28
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Jin

Lol på bilden av Jocke.. vad gjorde han där XD

2009-09-28 @ 14:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback