Magic

När jag höll på att kolla runt lite efter olika hårborttagningsprodukter kom jag över det här:

Det är en produkt som från början utvecklades för att mörkhyade män (uppenbarligen?) haft en del problem med "razor bumpers" när de rakar sig i ansiktet. Men allt eftersom har det används av män och kvinnor över hela världen för att ta bort oönskad hårväxt. De ger ungefär samma resultat som en vaxning, men håller givetvis inte lika länge, men avlägsnar allt hår och håller lent i några dagar. När håret sen växer ut känns det inte lika grovt. Alltså ungefär som en epilator skulle jag själv säga -  bara det att den kan användas över hela kroppen och gör inte ont alls. Detta är givetvis något jag absolut vill testa och jag hittade en billig återförsäljare! Toppen, nu kan jag knappt vänta tills jag får hem det här, ska bli så spännande! Jag har tidigare prövat veets produkter och jag tycker inte det är särskillt bra, huden blir ganska irriterad, något som flera av de som skrivit reviews tyckt att soft sheens Carsons produkter inte ger, plus att man inte kan använda veet på hela kroppen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Öhm, jag är inte riktigt säker, men jag tror att det var platinablont (äkta hår), typ 60-70 cm :) (kostar ca 700 eller nått) ^^

Postat av: soot

vad hände med köpstoppet? :D

2010-02-23 @ 22:24:23
Postat av: Cissi

NU ÄR JAG UNDER STRÄNGAST TÄNKBARA KÖPSTOP!!!!!!

2010-02-24 @ 00:18:14
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Luna/MFQ

Haha, köpstopp fungerar aldrig, åtminstone inte för mig.. :P



Den där hårborttagningsprodukten låter riktigt spännande, jag är nyfiken på att höra hur det blir! Jag gillar inte heller Veet, jag tycker ärligt talat att allt de gör luktar vidrigt, haha..

2010-02-24 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback