Ögonbryn och post och sånt där

God morgon! Kom upp lite tidigare än vanligt idag. Det är helt tomt i hela huset, nästan alla sover. Samuel sitter på nedrevåningen annars är allt stilla.

Jag är verkligen som ett litet barn när jag väntar på posten. jag blir sprallig och otålig och kan sitta i fönstret och vänta. Som en liten hund som viftar på svansen och väntar på att matte ska komma hem. Haha, alla som gick med mig på kortebo kan intyga det eftersom jag när jag väntade på paket knappt kunde bärga mig, kunde inte koncentrera mig på lektionen och flög upp som ett skott så fort jag såg postbilen rulla ner mot skolan.

Just nu väntar jag på ett par byxor (japp, ett par trippbyxor, ska bli rätt spännande, tycker såna byxor är snygga, ni vet den lite pösiga modellen, men vet att det är många tjejer, i alla fall enligt mig, som har svårt att pull it off ) och nytt hår. Fick dock precis veta att håret skickades idag, morr, och inte i fredags som jag trodde så nu får jag vänta tills imorn. Känns lite tråkigt eftersom jag räknade med att ha det här idag men eftersom jag egentligen inte ska göra något särskilt så spelar det ingen jättestor roll.

Så hur gick det med mina ögonbryn? Hm vad ska man säga, blekte i tre omgångar men det blev ändå inte helt blont, ser ju givetvis ljusare ut men har en lite mer guldbrun färg nu. Jag tycker det ser helt okej ut, visst behöver det kanske målas lite. (ska absolut exprimentera med rött) men Gustav sa att jag såg ut som ett missfoster. Jag hoppas han överdrev lite. Ska absolut pröva att bleka en gång till men känns inte som det går att få ljusare.
Hoppas ni får en fin morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback