Seg katt

Oj vad jag var seg på att ta mig upp idag! Vaknade efter ett men gick inte upp förens tjugo i två. nu har jag precis ätit frukost och tänkte ta tagi d det här med att fylla i mitt önske schema för april och maj. Bano, som lägger schemat på jobbet vill fixa scheman för bägge månaderna redan nu så det är gjort. Ganska smart på ett sätt men jag har inte så stor koll på vad som händer i maj. Om jag ska vara ärlig är jag nöjd bara jag inte får några tider över uppcon som börjar nära sig med stormsteg! Känns som att det är dags för mig att börja jobba på min cosplay. Eller typ bestämma mig för vad jag ska cosplaya.

Imorn ska jag vara MC på poetry slam men med begynnande halsont och lack of inspiration känner jag verkligen inte för det. Hade gärna räknat poäng. Men men, vi får ser hur det går. Nu ska jag leta upp de där önskeschemana, de låg inte alls där jag trodde jag hade lagt dem. Måste hitta. De ska in senast imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback