Hair4less

Glömde förresten att skriva igår att jag hittade en ny sida som säljer hår. Hair4less heter dom. Det skumma är bara att sidan är grymt lik happyhair. Typ samma design och uppbyggd på precis samma sätt. I alla fall så hade de rea på en träns med rött hår. Vet att det är lite risky att köpa röda nyanser över internet eftersom de lätt blir fel men när det bara kostade 150 kr kunde jag inte motstå. Det är ju väldigt svårt att få tag på syntethår i rött här i Sverige så jag känner mig nästan skyldig att pröva det utbud som finns. Jag testade ju plaastikhairs röda lockiga i höstas och det var jag väldigt nöjd med. Dock önskar jag att de hade funnits i rak struktur eftersom lockigt slits så oerhört mycket snabbare eftersom det blir så trassigt. Tyckte dock inte håret var lika bra som det jag köpt från happyhair innan. Det var med lockigt men det tog mycket längre tid innan det blev så slitet. Tror att livstiden på det från odium (som var återförsäljare) ligger på max 2 månader om man använder det dagligen. Jag hade det inte varje dag utan mer nu och då och skötte det väldigt bra. Sist jag hade det var på uppcon. Men nu är det helt slutkört. Kanske skulle gå att använda om jag hade det uppsatt men inte annars.


Det här håret är rakt så det kommer nog leva lite längre, plus att de passar mig bättre eftersom jag i princip jämt har håret plattat. Ser jättemycket fram emot det och hoppas att jag kan använda det även om det inte är exat samma nyans. Ni minns kanske när jag köpte hår från sämsta bodyjewellry, det såg jätterött ut på bilden men sen gick det ju så mycket åt orange att det inte gick att använda i mitt hår. Så det är någon som vill köpa säg till. Man fick masa hår verkligen. Går säkert att använda till dreads eller göra en förlägning.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Man kan ju alltid köpa billiga blonda tränsar eller blonda clips av remy år på Tradera som man sedan kan färga själv. 150 kr för en träns är ju väldigt billigt, men om man har tur kan man hitta ännu billigare äkta hår på tradera (fast då måste man verkligen ha tur ;) )...

Postat av: Alexxz

Hej.. jag är lite på jakt efter de där röda hårtränset.. det är så fint! =)

2010-06-12 @ 11:43:00
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback