Hår hår hår

Har blivit moddad hela dagen för mitt hår.
Mamma ville inte åka till kyrkan för jag såg så hemskt ut i håret. Gustav och Samuel vägrar gå ut och göra något om inte jag har mössa på mig. Plus en massa andra spydigheter som jag fått utstå.
Visst det ser inte fint ut men farligt är det inte. Och det spelar ingen roll hur många gånger jag än säger att det här är en övergångsperiod det är som att det inte lyssnar på det. Eller så säger de bara men hur kunde du börja med det här innan du hade färg hemma. Ja hur kunde jag? I alla fall så ska jag åka ner till Gbg och köpa färg imorn så fort jag vaknar typ. och nytt hår. Hoppas dom har det där braiga på sipan. Annars får det bli det från Safair.

Idag skulle vi egentligen nog åkt till Liseberg men det verkar inte vara någon som orkar. Ska försöka få pappa att ta lite bilder på håret, så kan jag visa er det efter jag är klar med det andra så får ni se om ni tycker det är lika illa som min familj verkar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback