Jag hade en till cola

Så har jag jobbat mitt första 07-16 pass.
Det var oerhört jobbigt att gå upp imorses men jag fixade det. Väl i restaurangen var Bano och Nadir där.
Vi hade ungefär 7 gäster mellan sju och tio och tiden mest bara flög iväg, det var supermysig stämmning och när jag fick min rast vid elva kändes det inte som jag hade jobbat alls. Sen från tolv blev det jobbigare. Mycket folk och vid två kände jag mig svimfärdig. Jag hade superont i huvudet och kunde inte koncentrera mig. Vid ett tillfälle frågade jag en gäst "Var det bra så?" tre gånger, utan att fatta att jag redan frågat. Och så saknade jag min katt med.

I alla fall så kändes det bra när jag slutade, kände mig duktig som klarade det. Som jag skrivit massa gånger innan så tycker jag bäst om att jobba korta pass. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, duschat, skickat in ledighetsansökan för när jag är nere i skåne och surfat runt lite. Ska snart betala lite räkningar, måste ringa Vixs och säga att våran räkning från Klarna har kommit nu.

Nu blir det gossip girl och sen mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback