nattmat

Hungrig katt var megahungrig
Och efter att mamma sagt att det fanns kycklingfilé (som är bland det godaste jag vet) fanns i kylen kunde jag inte låta bli att fixa lite pasta till. Nom! Vet att man inte ska äta sent men jag har faktiiskt inte ätit någon middag idag.

Bytte smycket innan med. Känns inte alls dåligt än så länge. Blev den med rosetten på. Den vägde inte alls mycket. Antagligen lika mycket som läkestaven så det ska nog inte vara några problem hoppas jag.

Såg på Bodyline att de börjat sälja rhs. Jag har alltid velat ha ett par i rött så nu blev jag lite sugen. Synd att BLs sida suger så. Just nu är jag inte pepp på att beställa från dom någonsin igen. Efter allt det strulet jag hade med sidan och de vare sig lyssnade eller ens försökte hjälpa till. Dålig kundservice är vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback