Necklace love

Visade sig sen att jag tappade ganska mycket färg när jag tvättade håret, gick ut och satte mig i solen för att håret skulle torka och topparna fullkomligt lyste rosa. Trodde knappt jag skulle kunna ha i mina extensions men insåg sen att det mest var topparna och underhåret som tappat färg och när man sätter i håret sen smälter det ihop rätt bra. Jag är fortfarande väldigt nöjd med mitt hår.

Var nere på knalleland en sväng med mamma sen. Jag riktigt känner hur det kliar i fingrarna på mig. Vill shoppa hur mycket som helst men har inte riktigt råd med det. Mammi var i alla fall väldigt snäll och köpte en ring, ett halsband, ett nagellack (behöver ju något som matchar håret) och en klänning.


Visst är halsbandet to die for? Har velat ha det sen jag såg det första gången och nu har jag det! Så imorrn blir det nya klänningen matchat med det här halsbandet :D

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Ooh, snyggt =)



Näste resa blir i September, åker bort på min födelsedag <3

Postat av: M i c k a

Oh yes, det är nånting specielt med instrument (:



hur lyckades du få håret så vackert blått? (:

2010-07-01 @ 10:14:22
URL: http://nintendoo.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, det är grymt att vinna ;D haha! Men ibland tycker jag synd om Fredrik.. han verkar känna sig så....omanlig?? :P



Skitsnyggt halsband! Gillar skallarna :D

2010-07-01 @ 11:35:48
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback