Pillarbox red

Phu nu är är jag klar med det mesta!
Jag har städat, lagt i färg i håret och packat det mesta. har precis satt i mig en varm vitlösbaguette och surfar runt lite.
Köpte pillarbox red fast jag tänkte köpa poppy. Jag använder mest pillarbox men när jag inte bleker utväxten brukar jag använda poppy red. Detta för att pillarbox har en tendens att bli lite mörk när man lägger den rakt på håret utan att det är blekt innan. I alla fall för mörkt för mina extensions. Så nu känner jag mig lite orolig att jag ska stå där i mornbitti med hår som är för mörkt. Gjorde dock så att jag blandade ut färgen med lite balsam för att bli lite ljusare men vi får se om det ger något resultat. Tänkte även bytta smycke till naveln. Den har slutat blöda nu med vätskar fortfarande rejält. Det som stör mig mest är ju dock att den växer ihop snett och det går inte för sig alls. Men är ändå lite orolig för hur det blir med annat smycke.

Snodde den här bilden från Bunny!

Det är från förfesten till fpp!


Hittade även den här bilden på facebook. Vi har tröja och så på oss precis för att vi ska gå, min outfit var inte riktigt så tråkig :P

Jag och Bunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback