Gas love

Nu är det snart dags att sova. Har hållt på att ta bilder på min nya mask som kom i dag den senaste timman. Den är sjukt het måste jag erkänna!


Visst är det så underbart att få paket?

Dålig mobilbild, i know mwn jag var ju givetvis tvungen att sätta på den så fort jag fått hem den. Spelade egentligen in en film med sen men jag råkade visst kapa halva husvudet så man ser bara min mun typ. Inte så kul. Kanske spelar in något imorn istället. Vi får se!

Lyckades få Gustav (!) att pröva masken med, tror han blev lite nyfiken. Gustav hatar egentligen masker, det är något av det fulaste han vet och han kan inte låta bli att dra kollping till nazi Tyskland. När han såg den tog han den genast och gick in till mamma i hopp om att hon skulle förbjuda mig använda den. "Se här vad Cissi har köpt, det är ju inte klokt" Sen pratade han på om hur mycket jag älskar tysk musik, att jag går på klubbar i en bunker och att jag använder gas maks. Enligt Gustav har allt det en gemensam nämnare och det är Hitler och nazism. han kallar mina kompisa nazister osv.

Gustav har ju givetvis fel. Självklart är jag inte nazist. Jag kan inte hjälpa att jag tycker tyska är snyggt och att många av de banden jag gillar kommer därifrån. Att använda mask drar jag heller ingen koppling till Tyskland. Självklart kan man dra någon parallel till krig men de flesta som känner mig borde fatta att det bara handlar om en asscocear.


Kommentarer
Postat av: janni

Köpte du den från madame le pink eller finns dom på fler ställen? Snygg var den iaf!

Postat av: Lilly

Sexigt värre. ;)

2010-03-06 @ 17:47:24
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback