New things, happiness

Kom nyss hem från en snabbis på knalleland.
Åkte hemifrån 50 min innan de stängde så det blev typ tio min, men jag kom över det jag skulle så jag är nöjd. Nu har jag pillat med mitt nya linne :D
Köpte bred eltejp i helgen just för att ja skulle modda ett linne med olika tjocklekar av eltejp.
Simpel och snyggt.
Så här blev det




Hm kanske inte världens bästa bilder men det är svårt att ta bra på sig själv. Jag blev i alla fall väldigt nöjd med linnet. Förutom att jag klippte rigningen lite snett :S Men jag hoppas men inte tänker så mycket på det. Har satt tejp på ryggen men lyckades inte fota det själv.


Bonusbild på mig på väg hem från stan. Har kommit på hur oerhört bekvämt och mysigt det är med luva, innan har jag alltid tyckt att det inte passa mig för att det plattar till håret och gör att min huvud ser konstigt ut, men nu stormtrivs jag :D

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Oh självklart! Jag är rätt dålig jag med XD

Jättelänge sedan jag spelade sist så jag snubblar mest omkring just nu :P

Postat av: Bumbi

Sv: Jo precis. Det blir SRF. Tröttnade på Arvika efter förra året. Arrangörerna skötte det dåligt. Hoppas det blir bättre i år nu då. Spelar nå bra band där i år?

2010-05-24 @ 21:07:45
URL: http://annabumbi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback