Cecilia

Idag är det min namnsdag!
Haft en ganska lugn dag hittills. Ammi är ju här ett par dagar och det är sååå härligt att ha henne här. Igår bakade hon bröd och så tittade vi på Beck. Just nu är hon iväg ovh filmar osv.
Igår var jag på plåtning med
Kawaii design igen.  Jätteroligt som vanligt. Tycker så mycket om Jennie! Dock var

Jag ganska trött med tanke på att jag hållt igång nästan hela natten. Jag ville faktiskt inte ens gå och lägga mig vid halv fem när de flesta andra började bli lite för trötta för att vara uppe. Hoppas dock inte min sömnbrist kommer synas på bilderna :P Lovar att säga till när de är uppe!

Fick hem de två maxiklänningarna jag köpa förra veckan. Sjukt snabb frakt alltså! Åh håhå dom är så himla boho. Jag har ju aldrig gillat blommor eller mönstrat, (älskar prickigt och randigt osv men tycker inte om blommönster i olika färger) men dom är så himla mysiga och goa så jag kommer nog ha dem hur mycket som helst när jag är hemma. Ingen vet dock om jag kommer våga mig ut i dem på stan. De är i alla fall perfekta för den inbokade Egyptenresan i April!

Ska egentligen träffa älskade Tina vid sex tiden men har inte hennes nummer på mobilen pga lånetelefonen :( Vet inte vad jag ska göra. Hittar inte dit:( Usch vill verkligen ses idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback