Kläder

Köpte megasnygg jacka igår!
Blev dock inte den jag laddade upp häromdagen utan en annan jag tittat på under hösten som jag faktiskt gillade bättre. Men den är med i päls osv. Tyckte det var så kul, för jag tog den sista i min storlek och så fort jag gick ner för att betala kom det en tjej som typ högg tag i mig och frågade "Åh finns det kvar några fler av den där upp" Då kände jag verkligen att det var en riktigt snygg jacka! Och var givetvis väldigt med att jag hade tagit den sista och inte väntat.

Blev lite shopping igår!

Dock köpte jag hårfärgen i Danmark! har alltid velat testa xxl, för det sägs att det är den bästa röda färgen som finns och där fanns den på rea för runt 65 kr! (I sverige kostar den 140)
Nya leggings med, kul med ett par som är mönstrade!

Så Sjukt söta strumpor! Hur gosiga som helst!

Skulle försöka ta en bild på jackan, men spegeln är ju så sjukt skabb. Ja, ja, bättre bild nån annan gång!

Kommentarer
Postat av: Fanny

XXL är jättebra, jag använde den hela tiden när jag bodde i England. Älskar de löjliga omslagsbilderna också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback