Lite trött

Jag har städat idag.
Nästan hela lägenheten. Plockat upp och sorterat alla kläder som legat överallt i alla rum.
Jag har bäddat och bytt soppåsar. Jag har diskat all disk och fixat i badrummet. Disken var jobbigast. Hatar verkligen att diska. Jag hatar det och det är så himla tråkigt.

Har plockat fram lite köttfärs och ska snart börja steka och sen ha i couscous! Har inte ätit på hela dagen, var fruktansvärt hungrig innan men nu har det nästan gått över. Kanske är för att jag ätit så dåligt den här veckan, kroppen (min kropp eftersom den är van vid mina matsvackor) vänjer sig ganska fort vid att inte få tillräckligt med mat men det är jobbigt för jag blir så svag.

Hittade i alla fall den här gamla bilden på mig när Ammi och satt och kollade igenom hennes gamla bilder. Haha använder ju hennes dator nu hela tiden när inte min funkar

Saknar nästan den röda färgen, men är egentligen väldigt nöjd med den jag har just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback