Sovdags

Gunnes tenta är klar och inskickad. Känns verkligen skönt. Nu hoppas jag att det går snabbt att få den rättad och att få poäng på den! Wii! imorn blir det Rosies tenta. Ska verkligen försöka fixa Bunos med men det är så himla svårt verkligen.

Är det någon mer än jag som är irriterad över att ebay inte har circle lenses?
Dom har ju i princip ALLT så när jag för något halv år sen tänkte pröva och sen om det fanns ett billigare alternativ än det jag handlat hos innan och kollade på ebay och fann nada så blev jag väldigt förvånad. Det säljs ju så mycket annat som är populärt i Kina, Thailand och Japan men inte det. Lösögonfransar köpte jag bla för 11 kr, och då fick jag tio par! Men men man kan väl inte få allt antar jag. Just nu väntar jag i alla fall på ett sött midjeskärp


Sött va? Kommer passa jättebra till linnen och längre tshirts! (det är bara bältet jag köpt alltså)

Längta längta tills den här dimper ner i brevlådan! Kostade bara 60 kr med! Sånt gillar vi!

Hm blev visst den här med, fast självklart i svart istället!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ska också beställa någon sådan liknande palett ifrån ebay snart (när paypal slutar dissa mig) :D det kan vara riktigt praktiskt att ha en massa olika färger bland ögonskuggorna.

Hur går det med foten föresten? Läste i förra inlägget att det var senorna(?) :c

Postat av: MFQ/Luna

Jag har för mig att det är emot deras policy att sälja just linser :/ Så är det ju i alla fall på Tradera, och de är ju sammanlänkade med ebay. Synd!

Att ebayfynda är underbart <3

2010-09-11 @ 15:45:45
URL: http://myfairyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback