Valborg!

Valborg kommer bli awesome!
Kommer starta upp med grill i azaleadalen med Bunny och Soot och hennes kår
Sen blir det kortegen (kanske inte kollar hela men vill se lite i alla fall) med vår favorit Svan.
Sen avslutas kvällen troligtvis i azaleadalen:)

Nu på morgonen hade jag tänkt köra en ganska enkel outfit

Blir det för kallt med bara ben kör jag ett par svarta over knees tänkte jag :)
Kanske sotar ögonen lite, beror på hur varmt det är, vill inte att sminket ska rinna osv.

Byter nog om till lite varmare till kvällen sen tänkte jag:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Otroligt snyggt linne, var har du köpt det? :)

2011-04-30 @ 21:26:41
Postat av: Miaka

Sv: Tack! Jag älskar det, från början var det en tshirt från gina tricot som jag klippte om till ett linne. Trror tyvärr inte de säljs längre men du kan ju kolla :)

2011-05-01 @ 18:17:38
Postat av: Emelie

Snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback