...

Idag har jag haft en toppen dag,
Thai: Check!
Shopping: Check!
Avsluta Silent Hill 3: Check!
Godis: Check!

Fick desutom hem de skitsnygga leggingesen jag väntade på plus lite andra småsaker!

Räknar med att de kommer vara favoriterna ett tag framöver!

Tänkte även slänga upp den här bilden på migg och Ammi ni vi var och prövade varsin onepiece i en butik i Arkaden.

LOL!
Man ser ju ut lite som en bebis men jag lovar, det var något av de skönaste jag prövat. Kommer dock troligtvis aldrig inskaffas. (Fattar inte hur det kan ta 1500 för en sådan)

Jag vid datorn hemma i soffan!

Kommentarer
Postat av: mitsukai

HAHAHAHA onepice må vara skönt, men det är fan det fulaste plagget som någonsin skapats ;P

Man måste bara älska det, speciellt folk på stan som har det på sig O.o

Postat av: Hibernia

Åh va sjukt snygga de var! Var hittade du dem (leggingsen), if I may ask?

2011-01-07 @ 19:34:07
URL: http://TuraSatana.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback