Timi love<3

Har haft en helt fantastisk tid här hemma nu!
Mötte upp mamma och pappa och deras väninnan Timi från Bratislava i Gbg efter terapin!
Blev överöst av värme och kärlek från Timi med en gång som helt klart är en av de härligast människorna jag har träffat. Hon är helt sjukt spännande. Hon är typ vaken dygnet runt, hon har ett radio program, skriver böcker, gör instruktionsfilme,r jobbar som lärare, undervisar och inspirerar olika teatergrupper samt spelar i en del pjäser själv, sjunger och spelar piano och har konserter och dansar. Hur otroligt är inte det. Sen har hon nog ett av världens varmaste hjärtan för hon är hur snäll och kärleksfull hela tiden och verkligen nyfken på jobbet.

Hon och mamma är så söta ihop. De typ skrattar som om de vore fjorton eller nåt stora delav av tiden. Som igår när Soot ringde mig och jag svarade med "Hello Mr Mjau" så brast de ut i gapskratt och skrattade i nästan en halvtimma.

Idag gjorde vi en liten roadtrip till Floby, där min mamma kommer ifrån ursprungligen. Det var faktiskt jättemysigt men sjukt kul

Precis när vi kom till Floby

Mamma och Timi köpte t-shirts med trycket "Floby logger före" på Gästis i Floby.

Sen åkte vi in till Falköping för att bla besöka Falbygdens ost! Mycket trevligt för mig som verkligen är en ostälskare!
Vi åt mat på deras restaurang och hade det riktigt mysigt.

Timi som helt plötsligt fick på sig min gamla prinsesstiara från barndommen
Det har vart sjukt kul att ha henne här och det ska blir tråkigt att hon åker redan imorn. Jag hoppas vi kan ses snart igen<3<3

Ebjoy the crazyness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback