The Room

Snart dags att sova.
Börjar bli riktigt trött
Har genrellt vart riktigt gnällig hela dagen. Trots fin mat och mys.
Ja ja, man kan väl inte alltid vara på topp.

Vixs och jag småshoppade lite innan praktiken
Jag köpte bla de här sötnosarna från Kreepsville

Inget fancy egentligen, men behöver verkligen utöka sortimentet knästrumpor då alla mina par bara försvinner hela tiden. Blev även ett par skitsnygga skor!
Lite dålig bild

Har velat ha dem hur länge som helst verkligen så idag slog jag till!

Btw så har Soot ett hål i sin vägg inne på toaletten! Hur kul är inte det med tanke på att vi just nu spelar Silent hill-the room

Soot rum

Henrys rum!


En dålig bild på mig och Vixs på praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback