Asking for it

När jag kom hem idag låg det två paket på min kudde och ett förlåt kort! anldedningen till detta var att mamma och jag bråkade lite smått igår och sa saker som vi, tja bägge inte skulle ha sagt!
Men jag blev så otroligt glad över att hon köpt presenter och ett kort till mig det var hur fiiint som helst!

Det är så, hur mkt man än bråkar med sin mamma så finns det ett oupplösligt band mellan mor och dotter som man int ekan bryta helt enkelt. kärleken mellan mor och dotter övervinner det mesta och är verkligen något man ska ta vara på. ens mamma vill en alltid väl, även om det många gånger inte känns så. ibland har det fel, många gånger har de rätt.

Jag älskar min mamma i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback