24/9-08

Idag gick jag upp vid tio tiden för att börja packa, det bär av hemmåt mot Borås idag efter högskolan, så nu har ja två jättetunga väskor att släpa på hela dagen som jag inte ens orkar bära. Men men sdånt är livet. Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli lunch, minns inte vad det var för lunch men jag tror bestämt att vi skulle få äppelpaj till efterrätt, det låter ganska bra, enligt mig. Idag har jag även spikat upp spegeln på väggen. Från början hade jag ju tänkt be Gösta göra det, men så va inte han där idag så jag tog hammare och spik och spikade upp dne helt enkelt. Det gick väldigt bra, inte för att det var svårt eller så att göra. Saken är ju bara den att andra alltid har gjort sånt åt mig (läs pappa) så jag var väldigt nöjd med det hela.

Igår hade jag en väldigt mysig kväll, den började med väldigt tråkigt med plugg i fee häftet, det går rätt bra, det är bara vissa frågort som är väldigt konstiga :p Anyway så kom Pilgrim och knackade på med en hammare i ahnden och frågade om jag ville vara med på lite handarbete i köket. Jag trodde då att någonting hade gått sönder och att han ville att jag skulle hjälpa till och tänkte tyst för mig själv, snälla nån hur ska ja klara av det här. Men väl i köket satt på tjejer och sydde. Då visade det sig att det va några från medeltidsföreningen som Pilgrim är med i som var där och pysslade. En av tjejerna kände ja t.o.m Elisabeth så ja hade en hemskt mysig kväll med pyssel (eller jag tittade bara på när de andra pysslade men det va väldigt trevligt och jag blev väldigt pepp på att vara med, har ju alltid älskat även medeltiden) fika och fototittande!
Nej nu ska jag starx bege mig upp mot matsalen och sedan där det av till flummLK, nej nu skrev jag ju fel, jag menar så klart HLK, lektionerna där är ju inte alls flummiga :P
Ha en underbar dag <3

Kommentarer
Postat av: Undomiel

hehe.. medeltidsföreningar its ^^

gå me!!

2008-09-24 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback