Natti

Hej och hå^^
åh vilken mysig kväll jag har haft! Först träffade vi tilda inne i stan för att ta en glass, men så blev det inte, istället shoppade vi loss på Gina tricout, ja kom över två helt underbart söta klänningar! Det är i vanliga fall inte en butik jag brukar handla så mycket i, men idag så^^ nej men just nu finns det verkligen tusen söta saker jag skulle vilja ha! Sen gick vi till vineyard för att förbereda för att dela ut fika på stan. jag var verkligen inte pepp först men sen va det jättemysigt. Fint väder och trevliga människor! Det kändes verklige bra! Sen gick vi hem till gabbi för att se på scrubs. Tyvärr gick det mindre bra, i alla fall när vi skulle gå dit eftersom ja ahde världens skoskav, ja skojar inte, har inte haft sån skoskav sen....sen jag vet inte när...teenstreet kanske. Blev så att ja bytte skor med Madde men hennes va jättekonstiga, seriöst, som att de va en buckla i varje sko eller nåt, fick liksom ont i ena foten, som att den va vrickad eller nåt. Så det slutade med att jag gick utan skor. det gjorde lite ont eftersom det va en hel del grus på vägen. Jobbigt jobbigt. Men tillslut kom vi fram i alla fall. hemma hos gabbi var det jättemysigt! Sen lyckades vi ta oss hem med och ja har hunnit tvätta håret och klippa luggen och en massa annat. men åh, vilken beslutsångest jag har inför imorn. Har absolut ingen aning om vilken klänning jag ska ha på mig. har ju köpt fyra nya den här veckan och jag kan verkligen inte välja. det är så störande. Har bestämt att jag ska ha lockigt hår i alla fall...det är ju alltid en början. nej men usch, visade alla för vännerna här, och de var inte riktigt överens om vilken jag skulle ha heller jobbigt jobbigt. vi får se imorn.... men vi ska fixas oss och Tilda, och vi ska dit redan vid tre tiden så jag måste bestämma mig ikväll nästan.

ja ja, nu ska jag sova ganska snart. funderar dock på att se ett greys anathomy avsnitt. har precis börjat kolla första säsongen.


vilken ska jag ha?

vilken ska jag ha?


det gör ont att vara glad
det gör ont att vara ute i solen och veta att du aldrig kommer få ta del av det här igen
det gör ont att sitta på bussen och småle över ett minne där du är med
och sen inse att jag aldrig mer kommer få träffa dig
det gör ont att sakna dig så att det gör ont
du finns med, hela tiden Johan



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi, det är kul att iallafall se en liten glimt utav panik i Hegges ögon, när han i vanliga fall brukar vara så "macho". ;D

P.S: Tycker att den vita klänningen med svarta sidor var himla fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback