Hair hair hair hair

Mjau!
U-church idag! Ska bli så mysigt så! Har fixat färdigt med mitt hår nu...för ett tag i alla fall. Löshåret blev mörkare än mitt hår, det va dock väntat, men men föresten jag har ju inte berättat om att jag fixat det ens. Bestämde mig för att försöka få det ljusare trots allt, eftersom jag ändå inte har någon nytta av att ha så mörkt hår. Så jag lät de ligga i remol-lösning ett tag för att få bort överflödet av mörk färg och sen blekte jag det tio min med schwartkofz poly blond som bleker 5-7 nyanser. Tog jättebra, självklart blev det inte helt blont men så pass ljust att de gick att använda directions toning på i alla fall. Lät färgen ligga i i runt fem timmar innan jag sköljde ur och volía jag har rött hår som går att använda. Får ha det i underhåret, men det funkar!
Har mailat lite med odiums perosnal med, väldigt hjälpsamma har dom varit och jag tror att blut rot är den nyansen som skulle passa mitt hår bäst. Fick en bild med och nyans-skillnaden är evrkligen minimal, men tror det är ett smart drag att ta den ljusare färgen!

Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback