Lite sol vore inte helt fel

Hej hej!
Sitter här och funderar på vad jag ska ha för kläder idag :P ska till gbg om ett tag och då blir det U-church. idag ska vi vara hemma hos Josua! mamma och pappa och Samme gick precis ut på en promenad så jag har huset för mig själv. har satt på Placebos taste in men på högsta nivå och snart ska jag börja fixa håret. Vet inte om jag ska ha det lockigt eller rakt. har haft det rakt ett bra tag nu så det vore lite kul med lockar men nu när jag skaffat syntethår som är rakt är det lite svårare eftersom det inte går att locka, ser ju lite knepigt ut om allt är lockat förutom vissa delar :/ men men, det löser sig nog. Haha vilka problem man har. Ute lyser snön skinande vit, det är verkligen vackert men jag vill ha sol nu. Tack. Vill kunna gå ut utan varma tröjor, halsdukar, mössor och vantar. Vill se gräset bli grönt och blommorna slå ut. Vill sitta på backen i kortebo i bara en t-shirt och prata tills sent med Madde och Jossa om allt och inget. Åh ge mig sol nu!
Hoppas ni får en trevlig eftermiddag!
:*

Kommentarer
Postat av: Mitsukai

I skene är det strålande sol!

Så det är nog samma i gbg :P

Postat av: Miaka

Åh vad härligt det låter, va lite soligt i gbg, men kunde vart mer

2009-02-13 @ 07:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback