Worn out faces

Hallå! Nu är jag hemma från Oas. Så var det slut för i år. det har vart väligt bra tycker ja. HJälp vad jag är slut nu! Började dagen med att bli fotad av Josuas mamma Laila. Hon går en fotokurs nu och håller på med profilbilder och jag ställde mer än gärna upp som modell. Ska få en skiva med alla bilderna senare, ligger en tre fyra bilder uppe på hennes blogg!


Här är en av bilderna!

Sen kom Friedners med idag så jag tog med Johanna och bjöd henne på Happy meal och glass och vi myste^^
Hade en trevlig kväll med sen!

Natti
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Hoppas du hade det bra på Oas utan oss... ;)

Vi saknade dig. Hoppas vi ses på torsdag!

Postat av: Anna

jäklars vad snygg hårfärg...är det rubine? eller vad är det för något??? mvh Anna

2009-12-21 @ 15:38:24
Postat av: Cissi

Tack! nej det är poppy red med färgad rak över en lite mörkare "vanlig" röd nyans

2009-12-23 @ 19:14:11
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback