God morgon världen!

Gäsp, vaknade klockan elva och insåg att jag försovit mig, började kvart över och fick skynda mig som bara den. Men idag har jag lolita i alla fall! det blev den rosa alice chess^^ älskar verkligen den klänningen. Kändes bra att ha det tills ja insåg att vi ska in till HLK, missförstå mig rätt men ja är inte på humör för att springa runt i rosa bland massa högskole elever. Men men,  så kan det vara, hinner inte springa och byta om nu ändå. Just nu tror ja verkligen ja börjar bli pepp på lolita. Ja, det känns så, men som sagt ja behöver verkligen lite nu grejer!

Just nu sitter ja på kristen spiritualitet, vi pratar om lyssnande och att höra, typ problematik och sånt med lyssnande från Gud. Annars idag blir det som sagt HLK, ny kurs där, etik och moral, det blir väldigt väldigt intressant men ja har inte köpt kursliteraturen än :/ DÅLIG CISSI. Får ta och göra det snart! Sen blir det plugg, måste få in Hans Christians grej. men sen kan ja tänka mig att det blir lite film och mys med vännerna^^

Nej nu ska ja engagera mig, det här är väldigt intressant!
:*

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Det där känner jag igen mig i... jag sover alltid lite längre nu sen jag slutade jobba vardagar 8-16.

Lite försovningar får man räkna med. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback