Idag!

Tog mig en ordentlig sovmorgon idag och gick upp tio i ett. Det var verkligen vad jag behövde^^ Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar (pappa har köpt massa färdiga portioner frysmat så vi ska slippa laga maten, haha, typiskt pappa) Mamma och pappa har ju åkt på en sån där mini weekend tripp till Bratislava. (tror det ligger i Slovakien av alla ställen) Själv ska jag snart bege mig till älskade Göteborg, det ska bli riktigt roligt att träffa folket igen, missade ju förra veckans träff hoppas bara vädret är lite bättre i Borås än i Göteborg för här är det ganska mysigt. Inte kul med picknick om det är kallt.

Jag behöver verkligen en ny plattång, min är så dålig så det inte är sant och sen tar det verkligen tusen år att platta det och det blir ändå inte helt rakt. Tror dock Gurra va på idén att köpa en ny vi kan dela på, det vore bra, sparar man lite pengar. Ska äntligen passa på att köpa blekning nu så ja kan färga utväxten, den är inte kul nu. Va ett riktigt bra tag sen jag gjorde det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback