Picture Post!

Va seg ja har vart på att uppdatera, har vart så himla mycket nu den senaste veckan bara. Just nu sitter ja på dogmatiken, vi pratar om hemförsamlingar, tydligen ett väldigt kontroversiellt ämne, en gång när P-A hade undervisat om detta i en församling hade pastorn blivit så arg att två män hade vart tvugna att hålla fast honom så att han inte skulle kasta sig över P-A. Väldigt konstigt beteende om man är pastor måste jag säga. personligen är inte detta mitt huvudämne och allt han säger låter logiskt tycker jag.  Men men

Hittade lite bilder på  mig från meetet. De är tagna från pappiliott @ bdb och
Lölö


En outfitsbild från det stora meetet!

Här ser vi några av oss. tror ja står och pratar med Tina eller nåt

Vi satt ett ganska bra tag i solen, det blev ju fint väder tillslut, nere vid vattnet och bara njöt av härligt sällskap och härlig sol

Ja här ser vi en gruppbild, tyvärr va ju ja inte där som sagt när de bilderna togs så ja klippte in mig :P


Våra underbara moderatorer (ska det givetvis stå) och ljuvliga Andrea <3

Så nu ska vi fika! Ha det så fint!
 

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

"Våra underbara moderater och ljuvliga Andrea <3"



Moderater? De är inte moderatorer då?

Postat av: Maxine

Porträttbilden på bilden med mörkt hår ser verkligen ut som en docka! Var först osäker om hon var gjord i porslin... :P

2009-06-01 @ 21:39:36
Postat av: juliasbullar.blogg.se

skön färg på håret!

2009-06-02 @ 13:21:56
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback