Soot + Maya + Bunny + Cissi + Charmy = sant

Åh vilken helg jag har haft! Tip the velvet var bäst! Musiken, salongerna, människorna. Nästan alla var skitsnygga. Jättefina outfits, älskar när folk har ansträngt sig så! Egentligen skulle vi ha åkt till Soot på förfest men efter lite tids-strul så blev det inte så. Vi spenderade dock en del tid där ändå, senare. Det var flera framträdanden på klubben, bla en tjej som var jätteduktig. Sen var det en kille från England där med och uppträdde och var utklädd till tjej och fick massa uppmärksamhet trots att han inte var bättre än den andra tjejen. Tycker det är lite konstigt att han får mer uppmärksamhet som kille. Under en av hans uppträdanden gick jag faktiskt och satte mig, orkade helt enkelt inte titta på :S Men i alla fall, en av tjejerna var grymt duktiga!

Dagen därpå träffade jag Maya-chan, vi var (eller mest jag eftersom jag sov ungefär tre timmar) oerhört trötta men det blev lite shopping och lunch på Jensens! Sen åkte vi hem till Soot istället, köpte med lite godis och satt och pratade, men jag lyckades givetvis somna, var helt förvirrad när jag helt plötsligt tittar upp och ser att klockan är över sex, senaste ja hade kollat var den 20 över fyra :S Haha så typiskt mig, åka hem till någon och sen slockna i dennes säng (varför somnar jag alltid andras sängar. Vet inte hur många gånger jag somnat i Jonas säng, tillslut förbjöd han mig nästan att ens ligga i hans säng efter som det "ändå bara slutade med att jag somnade och färgade hans kuddar rosa" Haha ljuva minnen det där! I alla fall, sen hängde vi lite mer, Soot lagade mat, igen, vi tittade på nåt sjukt barnprogram som var jättekul. Sen gav vi oss iväg ner på stan för att möta upp Charmy och gå på bio! yay! Såg flickan som lekte med elden! Den var jättebra verkligen. Sen åkte vi hem till Charmy och kom inte i säng förens efter fem. Haha.
Nu är jag hur trött som helst, känner att hela det här inlägget blev lite virrigt :P

Jag fullkomligt älskar Jensens kycklingbiff!

Äta mat, Soot lagade köttfärssås och spaghetti!

Maya!

Haha det är så lustigt med den här bilden, för jag har inget minne av att någon tog kort på mig med min mobil plus att jag liksom pratar i mobil på bilden. Jag har heller inget minne av att jag pratadet i nån annans mobil under kvällen. Jag ser ju så där lagom mysig och skabbig ut på den här bilden :P

På fredagen hade vi ju ett litet meet up eftersom en av tjejerna på forumet, från Umeå, skulle vara nere i Borås! Så jag, Vickan, Victoria, Bianca och Louise träffades för att ta en fika och snacka lite!

Här är vi! Det var jättekul att äntligen få träffa Bianca! Hon har bott i Borås ett år nu men det har inte blivit av att vi setts! Men hon var, precis som jag trodde, jättesöt och snäll! och Victoria var med hur härlig som helst. Verkligen kul med lite nya vänner!

Älskar min muff. Åh vet ni vad? jag glömde min påse med min korsett på bussen ner till stan från Soot, gha tänk om jag inte får tillbaka den. Ska ringa till kundtjänst så fort de öppnar i morn. Är jätteorolig. Känns skitjobbigt, det va min favorit ju! Och min favomössa, och Charmys fina stora rosett med flour (stavas det verkligen så?)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det finns bilder på min blogg på håret nu.

Jag blev väl helt OK nöjd. ^-^

Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback