Cravings

Så har jag lyckats bli sjuk med, så där ordentligt, huvudet värker, känner mig öm i ansiktet, benen värker och är svaga, magen gör ont och jag känner mig öm i hela kroppen och mina små sår bara värker. Kul va? Varför måste detta drabba mig (och varför har BL paketet fortfarande ite fått gå igenom tullen?) I morgon skulle jag ju åka till gbg (bla för att lämna över bl-sakerna) men vi får väl se hur det blir med det. Orkar inte med att må så här just nu, detta är ju min helt lediga vecka och allt. :(

Ska lyssna på Hej Domstol och försöka sova nu tror jag.

Åh vad jag vill ha den här klänningen. Jag är väl typ så kär i den som man kan bli

Ett av Babys senaste mästerverk. Försöker komma på något sätt att att övertala mig själv med att
A. jag är värd att dunna mig den
B. Jag har råd med den, trots att jag sagt att ja inte ska köpa mer 2000 kr klänningar och uppåt just för att ja inte har råd med det. Jag ska till Norge och Malmö och till Ammi och massa annat, inga mer pengar att lägga på kläder, på en klänning liksom. Åh ja minns den gamla goda tiden då ja kunde lägga ut 2500 på en klänning. Det var tider det.

Titta bara på mönstret? Vill ha den i den här färgen absolut, åh den skulle passa så himla bra i min garderob!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback