Sur Cissi

Jaha, det här var ju inte min dag, efter att varit vaken några timmar och lite småsur över att mitt paket från Bodyline inte kommit än tog ja mig mod till och ringde DHL-Sverige, då påstår dom att de här paketet troligtvis inte ens blivit skickat från Japan. Varför undrar jag, det visste givetvis inte han men han bad mig vända mig till min japanska kontaktperson vilket jag då gjorde och fick detta som svar:
Thank you for your e-mail.
I am out of office and having very limited access to my e-mail.
I am sorry for inconveniences and thank you for your understanding.

Det jag känner mig som kinst i hela världen just nu är förstående eftersom det betyder att jag inte kommer hinna få hem paketet innan bokmässan så hej då planerad outfit, hej då snygga skor och fin klänning. Så just nu känner ja mig inte alls glad, desutom måste jag ju berätta för alla andra som skulle få sina grejer nu i helgen att paketet inte ens blivit ivägskickat. Varför har det blivit så här undrar jag?

Ja ja nu tänket ja försöka få upp humöret genom att läsa massa pinsama fjortisbloggar. Haha ibland kan man helt enkelt inte få nog av de som tjejerna som står och filmar sig själv i spegeln och verkar mer upptagna av sitt hår än at säga något. Pinsamt värre.

Kommentarer
Postat av: Maria

Som jag har förstått det enligt Bodylines hemsida är det helgdag i Japan mellan 20-23 september. Det kan vara därför ditt paket är försenat.

Postat av: soot

jobbigt när paket inte skickas i tid :/ beställde kurslitteratur sist i god tid och fick mail ett par dagar innan kursen började om att alla mina böcker var slut på lagret. bara att vänta på ny sändning en vecka senare. tight med tentan då.



tldr: paket suger.

2009-09-23 @ 17:53:19
Postat av: Cissi

Soot: MU! ja visst blir man sur, så oerhört sur ju, inte kul nånstan. Och de här sakerna var ju inte bara till mig utan till 5 andra pers som ja skulle möta upp i veckan, himla jobbigt att behöva höra av sig och berätta att sakerna inte ens skickats. Ja usch, väldigt tight med tentan. inte kul ju :S

2009-09-24 @ 00:24:08
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback