Picture post!

Lite random bilder från senast jag tömde mobilen!


Jag och Bunny på fest hos Björn!

Vixs på Uppcon!

Vickan och Charmy på våran diskussinosträff. Vi är med i ett projekt där man ska träffas fyra gånger det här året och prata om demokrati. Väldigt mysigt var det sist i alla fall!

Jag i min trädgård!

En sjukt söt och hypad Sootkatt innan freakshow!

Jag i favoperuken från Wigfashion! Så himla bra en dålig hårdag!

Klänningen jag köpte häromdagen! Egentligen ville ja ha den i rosa. Den var så sjukt söt. jag älskar egentligen rosa men har märkt att det är svårt att ha ihop med håret. Visst finns det nyanser som matchar och går att ha ihop med rött men edt blir ändå två färger som hela tiden försöker konkurrera ut varandra och det går liksom inte att inte synas om man har rosa till mitt hår. Så det blev den här lite mer diskreta färgen. Men det är ju mest en mysklänning egentligen, med empire waist. Nån mer än ja som älskar empire waist?

Kommentarer
Postat av: Bunny

Mjau <3

Postat av: Lilly

Herregud vad söt du är.

2010-05-02 @ 21:09:22
URL: http://saxros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback