Wigfashion

Har en sån där "Åh jag vill vara svarthårig"period just nu så ja tänkte jag skulle köpa en peruk för att stilla mitt begär. Jag vet att jag bara skulle ångra mig om jag färgade det svart. Så en peruk blir perfekt. Är ju bara det att det är så sjukt svårt att välja. Har valt ut en tre fyra nu på ebay och jag kan bara inte bestämma mig. Men jag har iaf köpt lite slingor i olika färger, rosa, rött och blått som man kan klippa in i peruken! Kommer bli riktigt fint hoppas jag. Så länge peruken är fin vill säga. Just nu lutar det mest åt den här

Men jag är rädd att den kommer se för plastig ut :S och ja kommer behöva klippa till luggen på den.
Den här är med fin och med på listan

Men tja jag vet inte riktigt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Varifrån kommer den första peruken? :)

Postat av: Termo

åååh älskade den försa peruken. Vart har du hittat dom? Jag letar efter en blond men hittar aldrig någon riktigt snygg..

2011-01-20 @ 22:21:01
URL: http://termo90.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback