Maya-chan

Mjau!
Idag hade jag megamysig dag med Maya på stan. Passade på och fira hennes födelsedag med.
Fick en helt underbar julklapp av henne från
designs by lolita. Underbara handmålade vinglass med olika teman.
Det jag fick hette "Who need a man" och i botten på glaset finns ett recept på en drink med samma namn.


Här är en bild på temat från hemsidan.
Glaset är helt underbart, det är t.o.m. små kristaller fastklistrade på det.

Att gå till Källan var med hur mysigt som helst. Det är så galet billigt där med, så där billigt som det aldrig är annars på Caféer. 10 kr för läsk, te, kaffe, 15 kr för riktiga hembakade kakor osv. Vi pratade och pratde tills de stängde och sen gick vi en sväng på stan.
Sen dess har jag bara varit hemma. Mamma, pappa och Samme har åkte iväg på nyårs läger och Gurra jobbar så jag är för en gångs skull ensam hemma i huset. Tittar på South park och har precis tvättat håret.
Innan när jag lagade mat råkade jag bränna maten lite och då gick brandlarmet igång. Hade världens ståhej med att få ner det och sen kunde jag inte sätta upp det igen. :( Det känns lite jobbigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback