Christmas Day

Jag är trött.
Kände redan innan idag, innan jag gick till jobbet, att jag höll på att bli lite småsjuk.
Trots att jag bara jobbade 3 & 1/2 timma var jag helt slut och när Gustav slog mig i huvudet med en enorm tomte bara grät och grät jag. Är jätteöm i pannan och kommer nog få en fin liten bula och ev. blåmärke. Kul.

Annars har julen varit jättefin. Julafton var kanon. God mat, fina presenter och vid halv tolv på natten åkte vi på midnattsmässa i Caroli. Det var hur vackert som helst. Kyrkan var fylld till brädden, de snöade sån där glittrig pudersnö och man blev alldeles varm i hjärtat av den vackra musiken.

Fick en hel drös med fina presenter, bland de absoluta favoriterna fanns de här gogglesen som jag fick från Soot.
De är från
Cyb3rburn, samma ställe som jag beställde min sjukt heta halvmask ifrån förra vintern. Han som har storen heter Andrew och jag vara bara tvungen och maila honom och säga att jag hade fått ett par av Soot och sa att jag hade köpt mask från honom som jag var nöjd med och fick världens sötaste svar tillbaka där han skrev att han kom ihåg mig och att han blev jätteglad att jag gilade sakerna och att han skulle ha svensk tema på jul eftersom hans mamma kom därifrån! Riktigt kul!

Visst är de fina!

Pappa som tomte




Tofflorna är mysigast i hela världen, känns som att gå runt i ett par fluffiga moln. Shortsen är med typ sötast ever! Älskar verkligen söta myskläder!

Lite dålig bild, men fick det här underbara halsbandet med Askungen-tema från topshop från Bunny och Joakim. Det är hur sött som helst!

Fick även den här vågtången som jag verkligen hade önskat mig.
Prövade den med en gång och den gav underbara mjuka vågor.


Vid julbordet







Avslutar med den här bilden på mig^_^

Imorgon blir det mer jobb. Samma tid dock, kvart i ett till kavrt över fyra är ett väldigt soft pass. Ska kanske försöka köpa en ny dator med imorn. Det vore verkligen på tiden!

Kommentarer
Postat av: Charlotta L.

Jag har också halsbandet från Topshop 8D blev superglad när jag såg det för det kändes så off att komma ifrån en vanlig affär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback