God natt

Har precis sålt ett par av mina darlings från Bodyline. Skorna jag köpte i våras var ju för stora tyvärr och nu när jag har lite tight med pengar känns det onödigt att behålla dom. Kanske köper ett par nya till sommaren eller så. Idag har jag mest tagit det lugnt. Skönt med dom här mellan dagarna i veckan när jag inte far runt som alltid annars på helgerna. Imorn blir det u-church på caféet, Niklas ska nog komma med, trevligt värre! Sen på lördag ska Joshi fira sin 22 års dag med fest ute i Olofstorp. idrottstema. Känns ju lite som värsta tänkbara för mig eftersom det verkligen inte är "jag" men ska klä ut mig till tennistjej i klockad kjol och piketopp!


Ska nog inte sova riktigt än, gick upp runt halv ett idag men känner mig ändå lite seg. Tänkte ta och tvätta håret och packa in skorna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback